x

YouTube ги откри десетте најгледани реклами во 2019

Категорија: Забава Објавено на 29 Декември, 2019 од GSM.mk

Шест од најдобрите десет најгледани реклами на YouTube годинава потекнуваат од Супер Бол настанот што се одржа во февруари годинава. Тоа значи дека публиката сака да гледа добри реклами и во остатокот од годината.

На првото место е рекламата на Amazon со наслов „Not Everything Makes the Cut“ со Харисон Форд и Форест Витакер и има над 39,5 милиони прегледи на YouTube.

Потоа следува рекламата на Hyundai, исто така прикажана на Супер Бол, со 38,9 милиони прегледи. На третото место е рекламата на Gillette, со 32,8 милиони прегледи.

Apple е на четвртата позиција со рекламата во која го претстави iPhone 11 во септември, со 31,8 милиони прегледи.

Целосното време за сите реклами од топ 10 листата е околу 275 милиони минути, со 230 милиони прегледи, од 1 јануари до 1 декември 2019 година.

Рангирањето на YouTube се врши со алгоритами.

1. Amazon - „Not Everything Makes the Cut“ - 39,5 милиони прегледи


2. Hyundai - „The Elevator“ - 38,9 милиони прегледи 


3.Gillette - „We Believe: The Best Men Can Be“ - 32,8 милиони прегледи


4. Apple - „Introducing iPhone 11“ - 31,8 милиони прегледи


5.Bosch - „The Internet of Things presents“ - 23,3 милиони прегледи


6. Doritos - Chance the Rapper x Backstreet Boys Super Bowl - 16,7 милиони прегледи


7. Audi - „Audi Presents: Science Fair“ - 14,8 милиони прегледи


8. Stella Artois - Change Up The Usual - 13,9 милиони прегледи


9. Nike - Dream Crazier - 11,1 милиони прегледи


10. NFL - The 100-Year Game - 7,3 милиони прегледи


Извор: kajgana.com

Преземањето на овој текст или делови од него без непосреден договор со редакцијата на ГСМ Медиа значи експлицитно прифаќање на условите за преземање, кои се објавени тука.